Het kiezen van een Huis Schilderij Aannemer

22/08/2013 19:43

Huis schildersbedrijven zijn overal en ze allemaal wilt uw huis te schilderen! Dus, hoe kunnen we weten welke verf aannemer te kiezen die we kunnen vertrouwen, zal een groot werk te doen, en niet over last? In de afgelopen jaren zijn veel aannemers van diverse ambachten hun handel gewijzigd als gevolg van gebrek aan werk in hun specifieke handel en besloot om verf aannemers te worden want het is een vak waar er altijd zal zijn werk. Het probleem is, dat ze besluiten om een ​​huisschilder te worden zonder de juiste kennis en vervolgens onder het bod van de baan alleen maar om werk te krijgen. De huiseigenaar ontvangt een goedkope verf baan met goedkope verf, die ziet er fatsoenlijk op het moment, maar niet de kwaliteit van het werk dat de eigenaren een langdurige uitstraling zal geven.

De beste manier om een ​​huis schilderen die een kwaliteit van werk zal uitvoeren en kwaliteit verf te vinden is om te overleggen met een lokale verf winkel en krijg referenties. Doe je due diligence en onderzoek verf lijnen naar de kwaliteit van de verf die u wilt gebruiken te bepalen. Als voorbeeld zal ik gebruik maken van PPG Porter Paints. PPG is een toonaangevende fabrikant in de verfindustrie en heeft een aantal van de beste coatings en verf verkrijgbaar. De productlijn genaamd Silken Touch wordt geleverd in alle beschikbare sheens, heeft een levenslange garantie, dekt heel goed, raakt goed stand en is zeer wasbestendig. Bij het selecteren van een huisschilder, ga ik naar de plaatselijke Porter verf winkel en praten met het personeel en krijg aanbevelingen over wie ik zou moeten gebruiken. Ze geven me drie verschillende contacten voor het schilderen aannemers die ze zouden gebruiken in hun eigen huis en maakte tips nodig waarop verf te gebruiken, die ik koos het Silken Touch.

Zodra ik de namen, dan bel ik alle drie en stel afspraken te ontmoeten bij het huis. Ik kwalificeren ze op het hele proces zo ver als hoe snel ze zich ter beschikking, zijn ze op tijd en hoe beleefd ze zijn voor mijn behoeften. Hebben ze aan mijn behoeften te luisteren en vragen te stellen? Praten ze over de kwaliteit verven en hoe lang ze al in het bedrijfsleven. Controleren en zorg ervoor dat ze worden gebonden en verzekerd. Ik kwalificeren elke aannemer, kijk naar hoe dicht de biedprijzen zijn aan elkaar en selecteer vervolgens de huisschilder die ik wil gebruiken. Ik heb al op welke verf ik wil gebruiken in mijn huis na het onderzoek besloten, dus ik hen te instrueren over welke verf en merk en zorg ervoor dat het is geschreven in het schilderij bod. Ik heb geconstateerd dat de verf winkelpersoneel altijd zal aanbevelen kwaliteit schilderij aannemers die je kunt vertrouwen en het heeft altijd gewerkt voor mij in het verleden. Toen ik mijn huis verkocht vijf jaar nadat ze geschilderd, was er zeer weinig touchup en de verf baan zag er nog steeds goed sinds ik gebruikte de hoogste kwaliteit verf.